//BLUESKY
Catatan Shaddy Tree :D
Wednesday 18 February 2015 • 19:30 • 0 comments

 yg hari tu cerita aku bab kehilangan tu biarlah menjadi sejarah. ni masa depan harus dipandang dan hubungan aku ngn Dia harus dikekalkan hingga ke pelamin. hahahaha....        

        Assalamualaikum, fuhh.... lama tak post blog aku ni. Apatah lagi menjenguk. Maklumlah sejak dh berpunya ni, kan. Dia selalu bagi sokongan, pesanan dan dia ibarat nyawa bagiku. ( tinggikan perumpamaan aku ) Betul cakap cikgu, ' kite kene bahagiakan diri sendiri, dan secara tak langsung akan ade seseorang tertarik kt kite'. hahahaha.... tq teacher. Sebenarnya  aku sibuk siket sejak 2,3 tahun sebelum ni. Yelah, dgn periksa PBS. Kene fokus waktu tu. Dan sekarang aku ade free time lah siket utk cerita pasal kehidupan aku. Tahun lepas, aku dikejutkan dgn panggilan ke Sek Men Teknik Kuantan, Pahang. Seminggu sebelum keluar SMKBS 2 tu, member aku panggil aku, 'fuh.. budak teknik bhai'. Aku hanya mampu tersenyum dan cepat2 tukar topik.( time tu otak aku geliga berfikir utk tukar topik ).

        Waktu nk smpai teknik tu, aku sempat balas membalas mesej dgn Dia. Mcm2 nasihat aku dpt. Nasihat Dia tu aku jadikan sebagai panduan aku kt sana. Mase kt teknik, hari kedua, aku dah dikenali semua warga teknik. yelah... time tu cikgu kaunselor tengah bagi taklimat. dia buat lawak tak berapa nk lawak tapi aku lah paling over ketawa. dia panggil aku pastu suruh buat aktiviti panaskn badan sebelum Oringtasi mula. Ni lah akibat over ketawa. Nasib badan... tapi akibat drpd tu aku jadi perhatian mata2 budak aspuri tak kira form berapa pon. tapi aku buat don't know je. 

         Tapi pengalaman paling best kt sana, kteorg buat pertandingan 'Lumba Katak'. Waktu tu petang pukul 4pm, buat dkt bilik mandi. Bilik mandi kt sana panjang dan luas lebih kurang 15meter. Member aku yg masuk bersedia dgn postu kaki katak di dinding, dan akan menolak kaki mereka menggelongsor secara meniarap ke dinding yg satu lagi. siapa sentuh dulu dia menang.

          Macam2 strategi nk menang. ada yg letak sabun sepanjang litar tu, ade menyabunkan badan dia bagi licin mudah bergerak laju. Ade yg pakai boxer dan sepender je dan org ni kata nk kurangkan geseran. Waktu tu memang awesome lah. dpt sambutan semua form4. tapi warden ngn cikgu tak tau. Tak, tak... aku tak main. aku tukang jaga mase je. ok. member aku ni dia pakai boxer je. pastu aku suruh letak sabun kt litar, baru menang. Seperti kebanyakkan pengadil profesional di kaca tv, pengadil pd hari tu buat kiraan dn lepaskan peserta, smbil jatuhkn tangan dr atas ke bawah. 
   
  ''Satu...
        ....dua....
               ................tiGA...

ade sorang penonton kaki dia terpijak boxer member aku. waktu mula menggelongsor, penonton malang ni terlentang ke belakang. tapi dia ok je, yang paling gempak member aku ni gelongsor laju gileee..... dia org pertama sentuh garisan penamat, dia bangun dengan bertelanjang bulat dan brlari kt aku.

   "Yay, Aku MENANG""

aku pon terus bagi lampu merah supaya jgn dtg dkat kat aku. riuh bilik mandi time tu. nama member aku ni dirahsiakan. hanya budak form 4 je tau. memang best lah kt teknik. baru 2 hari kenal2 semua budak lelaki form4, dh sporting gile. memang awesome lah diorang.

Oklah. banyak lagi cerita aku, nanti aku sambung. ade Call of Duty. hahaha... gurau je..


BONJOUR!


Welcome to my Sanctuary! Enjoy and Have Fun!

Profile
Chit Chat
param name="bgcolor" value="#ffffff" />
Time Machine



Thanx To ..


Basecode By: Nurul Afiqah
Re-Edit by: Ndot Perry
Edited: Nurul Safi