//BLUESKY
kehilangan
Sunday 9 June 2013 • 02:15 • 0 comments

Salam cuti sekolah, dh lame aku x tulis blog ni. mabye dlm 5 bulan lah. bukan ape, line internite problem skit. mase cuti sek, memang aku manfaatkan cuti tu. setiap hari ade je aktiviti aku buat. x pernah aku duduk diam mse cuti sek. blajar bwak kereta, memancig, curi buah kt dusun, terpijak taik lembu dan macam2 aku buat agi mse cuti sek. 


sebenarnya aku nak luahkan isi hati aku dlm blog ni. sape yg tngah baca ni diam2 je lah ye. ok, kisah nye mcam ni. aku ade perasaan kat seorang ni. dia form 5. first time nmpak dia mase balik dlm bas aku. mase tu dia habis koko. ade lah ckap2 ngn dia. lpas beberapa minggu, aku terus terang kt dlm fb yg aku suke dia. dia pon mcm stuju je, sbab dia suruh aku bagi 50 sebab nape aku suke dia. aku pon bagi tau ah 50 sbb tu nape suka dia, then, aku pon sms ngn dia mcm org couple lah. tu cerita dulu, memang bahagia ah. tapi skrang dia dah ade org lain. tu pon aku tau sbb aku tanye dia mase call. mase tu memang luhurlah perasaan kasih tu kt dia ble dngar yg dia ade org lain. tapi aku cover percakapan aku walaupon rase sedih. memang susah nak jaga dia bile zaman persekolahan ni. tapi dia ckap ngn aku yg dia x nak couple ngn org yg dia pilih tu pon and she say to me 'klau ade jodoh, x kan kemana, right?  apa pon aku akan tunggu dia klau kita ade jodoh. aku rase mcm kehilangan yg sangat bahagia bagi ku dan aku harap dia milik ku.





jiwang yg bermakna bagiku.

BONJOUR!


Welcome to my Sanctuary! Enjoy and Have Fun!

Profile
Chit Chat
param name="bgcolor" value="#ffffff" />
Time Machine



Thanx To ..


Basecode By: Nurul Afiqah
Re-Edit by: Ndot Perry
Edited: Nurul Safi