//BLUESKY
kawan baru
Thursday 11 April 2013 • 19:16 • 0 comments

assalamualaikum, dh lame aku x bukak blog aku ni. hari ni aku nk menceritakan tntang dua org  kawan baru aku. diorang ni dari indonesia. namanye havis dan adi. diorang ni boleh gak lah peramahnye. aku, nabil, nasrul, afiq pernah gelak ketawa dgn diorang pasal  tut..... aku x bleh bagitau yg kiteorg bincang pasal ape, sbb ianye sulit. hahahaha... ape pon memang bestlah kwan dgn diorang ni.

tapi... hari ni diorang dah lak balik ke tanahair diorang.  adelah jugak rase sedih... tapi akukan lelaki sejati, mane bleh nangis... hahaha,.. (just kidding). harap aku boleh berjumpa ngn kwan baru aku ni.. selamat jalan kawan baru...

BONJOUR!


Welcome to my Sanctuary! Enjoy and Have Fun!

Profile
Chit Chat
param name="bgcolor" value="#ffffff" />
Time Machine



Thanx To ..


Basecode By: Nurul Afiqah
Re-Edit by: Ndot Perry
Edited: Nurul Safi