//BLUESKY
What's up?
Friday 8 March 2013 • 22:22 • 0 comments

Hey, what's up? Sehat? hmm,.. sebenarnye aku tak de cite sangat ni, ni pon pasal semalam.
Di tempat tuisyen pak tam, mase tu waktu malam tepat pukul 9 pm. dua orang kawan sekelas aku duduk depan aku, pastu aku syak yg diorang kutuk aku sebab diaorang gelak-gelak pastu pandang aku. aku pon buat mcm biasa je lah. Tiba-tiba, Nabilah bagitau izzi yg diaorang cakap ngn gelak-gelak pasal aku tak di. Sebelum Nabilah bagitahu kat Izzi tu, Sarah ade cakap tak baik cerita aib orang.

Lepas tu, bila aku tanye asal gelak-gelak ni, diorang cakap rahsia. bila aku tanye Izzi, Nabilah cakap jangan bagitahu. Nampak sangat cerita buruk pasal aku. Aku pon istifar banyak-banyak untuk kawal malu dan marah aku. Aku pon ade gak bace doa yg aku belajar dulu mase kat kem ibadah utk mengawal marah ngn malu aku tu.







BONJOUR!


Welcome to my Sanctuary! Enjoy and Have Fun!

Profile
Chit Chat
param name="bgcolor" value="#ffffff" />
Time Machine



Thanx To ..


Basecode By: Nurul Afiqah
Re-Edit by: Ndot Perry
Edited: Nurul Safi