//BLUESKY
peristiwa dgn kawan-kawan
Monday 4 March 2013 • 15:31 • 0 comments

Hari tu kiteorg main skate kat kedai kosong belakang sek rendah, mase time kiteorg dah nak balik rumah. Aku ngn rashid posinglah atas moto mcm nak race utk take picture. Tibe-tibe nasrul ngn syafiqo sebok je duduk kat belakang ngn moto biru tu. so.. gambarnye jadi mcm ni lah............





Semasa kiteorang bergembira posing seperti di atas, Tibe-tibe afiq panggil. nasrul, rasyid, syafiko, adham, luqman, nabil yg berada bersama aku tak di terus pergi ke afiq. rupanye... alham ngn qayyum acident moto. parah jugaklah aku tengok luka diorang. kebetulan aku bwak kereta terus hantar diorang ke klinik 1 malaysia. tak percaya aku bwk kereta,.. hmm,... terpulanglah. lepas aku hantar pesakit tu, aku pergi kat tempat kiteorg main skate tak di. teruk gak moto luqman dibuat oleh pesakit tu. 
kesian luqman akan dimarahi oleh bapanye, aku dan kawan aku yg lain pulang ke rumah masing- masing. yg dua org pesakit tu menerima rawatan di klinik 1 malaysia, sambil menunggu bapa qayyum untuk pulang ke rumah.

BONJOUR!


Welcome to my Sanctuary! Enjoy and Have Fun!

Profile
Chit Chat
param name="bgcolor" value="#ffffff" />
Time Machine



Thanx To ..


Basecode By: Nurul Afiqah
Re-Edit by: Ndot Perry
Edited: Nurul Safi